tirsdag 17. juni 2014

Major hangup: Topp 3!

Sommeren er på plass (Omsider!!!!), og med den følger de muntre toner som årstiden passer bra til! Det er som vanleg eit usedvanlig lite antall sanger eg har hangup på, og her er topp 3 som går på repeat!


Razika - Syndere i sommersol:
Spår at denne kjem til å snurre uavbrutt på min Spotify i ganske lang tid framover. Den er utruleg sommarslig, og eg gleder meg allerede til Razika sitt neste album! Oh mamma!




Iggy Azalea - Work
"Valley Girls giving blowjobs for Louboutins, what you call that?" Herlig sassy sang, og ein av tre Iggy-sanger som går på repeat (Work og Fancy, samt neste sang).




Ariana Grande - Problem ft Iggy Azalea
Søt sang med søt dame med verdens største Bambi-øyne (Avskyelig søt nesten) og ganske kul video. 60-tallet ringte osv! Eg ringte og ville ha kjolen!





PS: Bonusvideoer!

Sia - Chandelier
Er fryktelig redd for å bli lei av denne, for den er så sjukt sjukt megafin. Så har den ikkje på favoritt-lista med vilje. Videoen er også mesterlig; Den lille dansejenta har enorm evne til å uttrykke seg!



Katy Perry - Birthday
Favoritt-kvinna mi har kræsja fem bursdagsfester i forkledning. Utruleg morsom video, vel verdt dei 8 minutta den varer. Og sangen? OMG best! Er det ikkje bursdag snart?



PEACE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar